martes, 3 de mayo de 2011

Anna

Satisfactia mea consta in a omori oameni intermediari. Curat zona, distrug probele si elimin potentiali martori.Rasa noastra duce o viata linistita multumita vampirilor ca mine.Adevarate masini de ucis.Suntem reci, calculati si lipsiti de sentimente.. suntem eficienti.Ne numim KILLERS.Misiunea noastra este de a elimina 5 oameni, 4 femei si un barbat.. 2 dintre ele poseda dovezi ale existentei noastre.Sunt foarte periculosi.Ceilalti 3 sunt pe cale de a descoperi secretul nostru.Trebuie eliminati inainte de a incepe catastrofa.
Ma duc la un local unde s-au reunit.Primele 2 femei sunt eliminate repede.Barbatul rezista ceva mai mult dar cade si el.A 3a femeie este decoperita intr-o ascunzatoare, iar a4a a disparut.
Nu a iesit din casa astfel incat ar trebui sa incep cu distrugerea probelor.. La dracu' sunt cu adevarat puternice.Trebuie sa umblam cu mai multa grija!
O data curatat locul si eliminate probele, incep s-o caut pe cea care lipseste... mirosul ei ma izbeste  puternic.
O gasesc, dar in loc s-o ucid si sa ies de acolo, setea ma omoara,o gust.. mmm.. niciodaca n-am probat ceva atat de deosebit... trebuie sa fie a mea !Mare greseala !! Scapa..
Am gresit pentru prima data. Noi, vampirii, suntem egoisti.Ne gandim doar la noi si la ce noi ne dorim. Iar acum eu o vreau pe ea !! Ea este vracul meu particular, in loc de a o elimina, o voi lega de mine pentu totdeauna !Ea este a mea si nimeni altcineva nu o poate atinge.
O urmaresc de luni de zile. Si-a schimbat orasul de cateva ori si face dus in mod constant.
Nu stie ca nu este mirosul corpului ei ceea ce ma atrage ci ceea ce se afla sub.. Sangele ei.Oricat de mult s-ar spala, nu are nici o scapare.
De parca ar fi putin, nu stie ca in momentul in care un vampir gusta sangele unui om si nu il omoara, se creeaza o legatura intre cei doi si are o locatie directa in cap. Eu stiu ce gandeste, ce simte, ce face in orice moment, indiferent daca e treaza sau doarme.
Am obosit sa o mai urmaresc... in aceasta seara o voi avea pentru totdeauna.N-o sa-mi scape.. este acolo.. ce miros.. ma atrage intr-un mod inevitabil..M-a vazut si in mod automat un zambet s-a lasat pe buzele mele.
Ea stie ca nu are nici o scapare.Trebuie doar sa astept sa iasa de la locul de munca si dupa.. nimeni nu o va mai vedea vreodata.
A iesit.. ma duc dupa ea si o prind pe o alee.. nu se ducea spre casa, mai bine.O am chiar aici, in bratele mele. Nu ii este teama, expresia fetei sale este destul de provocatoare... trebuie sa fie datorita faptului ca deja am gustat din sangele ei, crede ca nu o sa-i fac nimic rau.Nu, de data asta nu o sa-i dau drumul, este timpul de a avea o partenera...

5 comentarios:

  1. Si-am trait fericiti pana la adanci batranetii :))

    ResponderEliminar
  2. interesant cum o fata la 17 ani poate sa scrie asa ceva de o maretie inimaginabila, care te poarta pe alte plaiuri,lumi,universuri :)) esti pur si simplu mirifica :)))))

    ResponderEliminar