domingo, 1 de mayo de 2011

You really want to be an immortal?

Eram asezat pe acoperisul unei cladiri intr-o zona abandonata.Mereu sunt aici cand soarele apune, acea culoare ciudata a soarelui cand dispare imi provoaca.. sete; muritorii din aceasta zona nu mai sunt, pentru ca le-am luat  pateticele, mizerabilele dar totusi delicioasele lor vieti, nu am lasat nici unul sa devina nemuritor, pentru ca nu aveau puterea de care este nevoie pentru a fi unul, un vampir, ar insemna o pierdere de timp daca ii lasam sa se transforme, ar fi murit incercand.
Un sunet m-a scos din firul amintirilor mele, era telefonul meu, primisem un mesaj de la Diana, acea muritoare proasta si fragila, crede ca o iubesc, doar pentru ca m-am culcat cu ea de cateva ori, cat de mult se inseala.
Vroia sa vin in locul unde ne-am cunoscut, o zona de unde se observa  orasul.
Am ajuns in acel loc, Diana deja era acolo, ea stie ca eu sunt un vampir. Stiu ca azi imi va cere sa o transform intr-unul; pentru ca asta este ceea ce oamenii vor, nemurirea, frumusetea eterna, secretul omenirii.
Era luna plina, avea o stralucire sangeroasa.
-Jason, trebuie sa vorbesc cu tine - spune ea in timp ce ma saruta pe buze.
-Ce vrei? -o intreb indepartand-o de mine.
-Vreau sa fiu cu tine, vreau sa fiu nemuritoare -stiam ca asta o sa ceara..
-De ce crezi ca te-as face vampir? 
-Pentru ca tu ma iubesti si eu te iubesc, vreau sa fiu cu tine pentru totdeauna.
-Eu te iubesc? nu stiam.. -am zis zambind ironic.
-Da, ma iubesti.
-Nu fi proasta Diana, sunt un vampir, eu nu iubesc.
-Dar eu vreau sa fiu cu tine
-Esti foarte fragila, corpul tau n-ar suporta transformarea.
-Dar eu te iubesc...
-Nu fi naiva, te folosesc doar pentru a-mi da placere.
-Te rog Jason transforma-ma ca sa fiu cu tine - si a inceput sa planga, cat de patetic.
-Vrei cu adevarat sa te transform? 
- ... - a dat din cap.
M-am apropiat de ea -Aminteste-ti ca sunt un vampir care se gandeste doar la..- i-am soptit la ureche, in timp ce indepartam parul ce acoperea gatul ei subtire -cum sa se alimenteze- mi-am infipt coltii fara mila in gatul ei, singurul lucru ce s-a auzit, in lumina sangeroasa a lunii, a fost moartea sa.
I-am baut tot sangele,i-am dat drumul si corpul sau mort a cazut la pamant.Am privit trupul sau neinsufletit, cat de patetic, credea ca o iubesc, ce fraiera.
M-am uitat la luna si apoi am vazut orasul, atat de stralucitor, cu atatia oameni plini de sange, trebuie sa caut alt muritor pentru a-mi potoli setea.
Setea unui vampir nu se poate satisface complet, nici chiar daca  ai bea sangele tuturor oamenilor nu se va termina.
I-am privit pentru ultima oara corpul rece, fara viata si mi-am continuat drumul spre oras.



2 comentarios: